ウエダテツヤの米国軟着陸

備忘録・米国軟着陸

米国軟着陸 #22

Getting along with English.

I thought after writing little bit. Update everyday is impossible because It's a really difficult challenge... Please observe for my long distance. 

April 27, I walked around National Mall with my school mate "Matheus". 

f:id:uedagym:20180429121812j:image

It's a grand magnificent view! We were so exited in the bank of National Pool. 

Matheus was looking for Japanese monument in World War 2 Memorial but there was nothing about Japan. surprisingly, he didn't know the reason! I was explain to Matheus about a relation America and Japan. also, I was explain about my grandmother was Tokyo Raid surviver. He looked like surprise and sad.

Let's change the mood. I often have been here but visited "Lincoln Memorial" was first time. we taken many pictures and taken a litte joke picture too. Playing something with Matheus is relax in time of tough schooling. 

f:id:uedagym:20180429121832j:imagef:id:uedagym:20180429121845j:image

///

We taken early dinner at Macdonald's after waked around mall. Taste and shape are same as in Japan but potatoes and drinks are so big! it was mistake to order the LL combo. (No photo. Sorry)

I got home and did my homework but I went to bed soon because very tired.

 

April 28, I visited Chuck Levin's with my friend Matt because I looking for my Drumkit.  

f:id:uedagym:20180429121922j:image

Cheeeeeeeeeeeap!!!

SONOR MARTINI $349 (¥38000)

f:id:uedagym:20180429121941j:image

If in japan it is ¥60000. I was Suffering a lot......... I decided not to buy it. I have to thinking more. 

We bought many beer on my way home in my money because he was take me any where and Blue Point Beer is really cheap(350ml-¥86). 

Heaven is here.

I played a lot, talked a lot, slept a lot, drink a lot, it was a wonderful holiday.

 

------------------------

以下、色々様子のおかしいGoogle翻訳

英語を学ぶ。

私は少し書いた後に考えました。毎日の更新は不可能です。本当に難しい課題です...私の遠距離を観察してください。

4月27日、私は学校のメイト「マテウス」とナショナル・モールを歩きました。

 

それは壮大な壮大な景色です!私たちはナショナルプールの銀行でとても退場しました。

Matheusは第二次世界大戦記念館で日本の記念碑を探していたが、日本については何もなかった。驚いたことに、彼は理由を知らなかった!私はMatheusにアメリカと日本の関係について説明しました。また、私は祖母が東京生存者であることについて説明しました。彼は驚きと悲しみのように見えました。

気分を変えましょう。私はしばしばここに来ましたが、初めて訪れたのは「リンカーン記念館」でした。私たちは多くの写真を撮り、リットルの冗談の写真も撮った。 Matheusで何かをプレイするのは、厳しい授業の時にはリラックスしています。

 

///

私たちはモールの周りで起きた後、マクドナルドで夕食をとりました。味と形は日本と同じですが、ジャガイモや飲み物はとても大きいです! LLコンボを注文するのは間違いだった。 (写真無し、申し訳ありません)

私は家に帰って宿題をしましたが、とても疲れてすぐに寝ました。

 

4月28日、私はドラムキットを探していたので、私はチャック・レビンと私の友人のマットを訪ねました。

 

Cheeeeeeeeeeeap !!!

SONOR MARTINI $ 349(¥38000)

 

日本の場合は60000円です。私はたくさんの苦しんでいた.........私はそれを購入しないことにしました。私はもっ​​と考えなければならない。

私はどこにでも連れて行ってくれたので、私のお金で家に帰る途中でたくさんのビールを買った。

ブルーポイントビールは本当に安いです(350ml-¥86)。天国はここにあります。

私はたくさん遊んだり、たくさん話したり、たくさん寝たり、たくさん飲んだり、素晴らしい休日でした。